Thursday 30 April 2020

19 Aplikasi Buat Duit Percuma - RM100 Sehari Dengan Handphone

Korang tengah cari aplikasi buat duit percuma ke?

Tengah tak cukup duit untuk beli barang dapur, nak belanja lebih asyik kena bajet gaji je?

Apa kata korang cuba beberapa aplikasi yang boleh buat duit percuma.

Sebab tu kami buat posting ni, untuk bantu korang yang tengah sesak untuk buat duit dari aplikasi di smartphone ni.

Korang kena install dulu aplikasi ni di link yang akan kami sediakan.

Jom kami tunjukkan korang 19 aplikasi buat duit percuma yang korang boleh guna untuk jana pendapatan tanpa modal mulai hari ni.

Kami harap korang boleh buat duit sampai RM100 sehari dengan aplikasi buat duit percuma yang dah kami kumpulkan ni.

Aplikasi Buat Duit Percuma #1
SnapAsk


Inilah peluang anda untuk membantu generasi akan datang dengan pelajaran mereka sambil menjana sejumlah wang cepat pada masa yang sama.

Diasaskan oleh Timothy Yu pada Januari 2015. Aplikasi ini direka untuk menghubungkan pelajar dengan tutor untuk sokongan akademik. 

Pertama bermula di Hong Kong telah berkembang ke Taiwan, Jepun, Indonesia, Singapura dan sekarang di Malaysia.

Fungsi yang serupa dengan platform crowdsourcing mudah alih yang serupa dengan GRAB. Pelajar dikehendaki mengemukakan gambar soalan mereka untuk ditangani oleh tutor. 

Untuk melayakkan diri anda sebagai tutor dengan aplikasi ini, anda diminta untuk menghantar salinan sijil pendidikan anda bersama-sama dengan slip keputusan terkini anda untuk menyokong permohonan anda. 

Anda akan dibayar berdasarkan setiap soalan yang telah anda jawab.

Aplikasi Buat Duit Percuma #2
Honestbee


Penghantaran barang runcit dalam talian semakin meningkat di Malaysia dan pengguna lebih daripada bersedia mengeluarkan wang untuk membantu mereka menjimatkan masa mereka.

Honestbee telah menjadi salah satu perkhidmatan teratas di Malaysia dalam menjimatkan masa dan kemudahan kepada pelanggannya. 

Ini adalah peluang yang baik untuk jadilah pelari untuk membantu orang menghantar barang jika anda berminat untuk memilih perkhidmatan penghantaran sebagai pendapatan sampingan anda.

Anda boleh menjangkakan bayaran hingga RM20 sejam.

Aplikasi Buat Duit Percuma #3
Moovby


Dibangunkan sebagai platform untuk pemilik kereta menyewakannya yang tidak terpakai setiap jam.

Sekiranya anda mempunyai kereta yang hanya diam, mengapa tidak menyewanya dan mendapatkan wang?

Apa yang diperlukan daripada anda untuk mendaftar ialah cukai jalan anda, pemberian kenderaan, bil utiliti, kad pengenalan dan lesen memandu. 

Setelah maklumat anda disemak dan diluluskan, kenderaan anda akan disusun ke dalam senarai kereta yang boleh disewa di laman web mereka.

Bergantung pada jenis kereta yang ingin anda sewa Jumlah wang yang akan anda perolehi berbeza-beza.

Kenderaan seperti Proton Saga atau Perodua Myvi akan memberi anda RM7 sejam sedangkan boleh tukar atau mpv boleh mencecah hingga RM30 dan RM37 setiap jam. 

Moovby akan mengenakan bayaran 15% untuk setiap urus niaga.

Aplikasi Buat Duit Percuma #4
MatDespatch


Beroperasi dalam model yang serupa dengan GRAB atau MyCar. 

Sebagai penunggang atau pemandu, anda akan ditugaskan untuk menghantar dokumen atau barang sebagai sambilan atau sepenuh masa.

Untuk setiap penghantaran, wang akan dikreditkan ke dalam akaun anda.

Pada masa ini, perkhidmatan ini hanya terdapat di kawasan Lembah Klang (dengan Pulau Pinang dan Johor sebagai pengembangan seterusnya). 

Perkhidmatan menjalankan tugas juga disediakan di mana pengguna akan dikenakan bayaran pada kadar setiap jam.

Aplikasi Buat Duit Percuma #5
MyBump


Jadilah "Brand Ambassador" dan dapatkan wang semasa anda memandu.

Pada masa ini perkhidmatan ini beroperasi di Lembah Klang, semua yang anda perlukan adalah pemandu yang berdaftar dengan rekod memandu yang bersih dan yang paling penting menyediakan dokumentasi yang diperlukan. 

Rata-rata anda dapat memperoleh dengan mudah sehingga RM800 setiap 35km. Anda juga boleh mendapatkan hadiah percuma dalam bentuk baucar dan kod diskaun.

Aplikasi Buat Duit Percuma #6
8coin


Platform ganjaran yang akan datang dan akan datang untuk pengguna media sosial.

Sebagai pengguna 8coin, anda akan mendapat peluang untuk memperoleh ganjaran percuma dan wang tunai tambahan setiap bulan. 

Sebaik sahaja anda mendaftar dengan kelab ganjaran swasta, yang perlu anda lakukan adalah berkongsi unik dan kandungan yang menarik dari 8coin ke akaun media sosial anda. 

Lebih lagi, anda akan menerima duit syiling untuk setiap rakan atau pengikut dari media sosial anda yang melihat siaran anda.

Oleh itu, setelah anda mendapat duit syiling yang mencukupi, anda dapat menebus ganjaran dan juga wang tunai.

Aplikasi Buat Duit Percuma #7
Shopback


Dapatkan wang semasa anda membelanjakan wang!

Di Shopback, pengguna disediakan platform untuk memperoleh peratusan tertentu wang mereka melalui membeli-belah dalam talian.

Di atas segalanya, peniaga yang mereka miliki termasuk Lazada, Taobao, Sephora, GRAB, Unifi, Udemy dan banyak lagi Selain wang tunai, anda akan ditawarkan dengan pelbagai kod promo dan baucar untuk ditebus.

Aplikasi Buat Duit Percuma #8
Netizen Testing


Bagaimana anda ingin dibayar untuk menguji laman web dan memberikan maklum balas?

Sebagai penguji, anda boleh memperoleh wang semasa anda menilai laman web berdasarkan betapa senangnya menavigasi.

Untuk setiap tugas yang telah anda uji, anda akan dibayar $ 7 USD. Pengguna akan dikreditkan ke akaun PayPal mereka setelah 14 hari bekerja.

Aplikasi Buat Duit Percuma #9
GigaGigs


Dapatkan wang dan pelbagai ganjaran ketika anda berusaha menyelesaikan tugas mikro yang mudah. ​​Tugas harian boleh berupa belanja, menjalankan tugas atau makan.

Setelah tugas dijumpai dan diselesaikan berdasarkan arahan yang diberikan.

Anda akan memperoleh pencapaian setelah penyerahan anda telah disahkan.

Setiap tugas akan menghasilkan anda dari RM2 hingga RM10 dan anda boleh terus mengeluarkan wang anda setelah anda mempunyai minimum RM10 dalam akaun anda.

Aplikasi Buat Duit Percuma #10
Triip


Adakah anda seronok membawa keluarga dan rakan anda untuk melakukan lawatan?

Akhirnya, dengan Triip.me anda dapat menjana wang semasa anda membawa pelancong tempatan dan antarabangsa dengan lawatan tersuai anda sendiri. 

Membuat perjalanan anda sendiri adalah percuma, pemprosesan 10% bayaran akan dikenakan untuk jumlah nilai tempahan setelah proses tempahan selesai.

Selagi anda mempunyai kemahiran komunikasi yang sangat baik dan biasa dengan tempat tersebut, anda sudah bersedia untuk berhubung dan berkongsi pengalaman perjalanan anda.

Aplikasi Buat Duit Percuma #11
Ebates


Juga merupakan pelanjutan penyemak imbas yang bagus untuk mereka yang menggunakan komputer desktop, Ebates juga mempunyai aplikasi menghasilkan wang yang kuat.

Dengan alat ini, anda boleh menggunakan kupon di kedai, mengimbas barang semasa anda membandingkan harga, dan mungkin yang paling baik- ciri yang diketahui - dapatkan wang tunai dari pembelian tertentu dari peruncit tertentu.

Begini cara kerjanya: Setelah anda memuat turun dan mula menggunakan aplikasi, anda akan mendapat peratusan wang tunai yang tetap apabila anda berbelanja dengan senarai 2,500-plus peruncit yang layak Ebates.

Walaupun wang tunai biasanya antara satu hingga dua peratus, kami telah memperoleh sebanyak 10 peratus. Anda juga akan mendapat akses ke kupon di kedai dan faedah lain. 

Ebates juga membandingkan kupon untuk anda, jadi anda pasti anda mendapat tawaran terbaik.

Satu lagi kelebihan aplikasi ini? Setelah anda mendaftar dan mula menggunakannya, anda akan dibayar secara automatik setiap tiga bulan, selagi anda memperoleh sekurang-kurangnya $ 5.01. 

Ebates adalah pokok industri dalam dunia aplikasi menjana wang. Ditubuhkan pada tahun 1999, ia memberikan lebih daripada $ 1 bilion wang tunai kepada pelanggannya.


Aplikasi Buat Duit Percuma #12
Shopkick


Sekiranya anda gemar berbelanja, dan sering mendapati diri anda di destinasi runcit kegemaran anda melayari lorong, maka Shopkick adalah alat menjana wang yang hebat.

Walaupun adil, Shopkick membayar hanya melalui kad hadiah, jadi ingatlah.

Menjana wang dengan Shopkick memang mudah. ​​Anda memuat turun aplikasinya, kemudian lakukan salah satu daripada lapan aktiviti: berjalan ke kedai, tidak perlu pembelian (ya, semudah itu), imbas kod bar produk terpilih (sekali lagi, anda tidak mempunyai untuk membeli apa-apa), membeli barang di kedai yang layak dengan kad yang berkaitan dengan Shopkick anda, membeli barang dan menyerahkan resit anda, mengunjungi kedai dalam talian atau melihat produk dalam talian (tidak perlu pembelian), membuat pembelian dalam talian dengan rakan kongsi Shopkick, atau menonton di -app video.

Walaupun anda tidak dibayar dengan wang tunai sebenar dengan aplikasi ini, anda tidak perlu membuat pembelian untuk memperoleh, yang merupakan keuntungan yang baik.

Aplikasi Buat Duit Percuma #13
Ibotta


ibotta adalah satu lagi aplikasi pengembalian wang yang hebat, dan anda mempunyai tiga pilihan untuk menjana wang menggunakannya:

Muat naik resit anda ke aplikasi apabila anda membeli item yang layak; 

pautkan kad kesetiaan kedai sebelum anda berbelanja untuk mendapatkan akses kepada tawaran istimewa; 

atau buat pembelian di kedai yang layak melalui aplikasi ibotta.

Dengan ibotta, anda harus menyelesaikan tugas dalam aplikasi untuk mendapatkan akses ke alat penjimatan wangnya, yang boleh menjadi kekurangan, bergantung pada berapa banyak masa lapang yang anda ada.

Anda juga harus memuat naik resit secara manual, dan di sana hanya sekitar 300 peruncit yang layak.

Walau bagaimanapun, anda boleh mendapatkan wang tunai terus ke akaun ibotta anda, yang kemudian anda boleh tarik keluar.

Tidak perlu menunggu cek melalui surat siput atau cuba menavigasi cryptocurrency.

Aplikasi Buat Duit Percuma #14
Foap


Hebat untuk fotografer dan videografer yang bercita-cita tinggi, Foap adalah aplikasi menghasilkan wang yang memudahkan penjualan foto dan video anda.

Cukup muat turun aplikasinya, kemudian muat naik foto dan video anda ke portfolio dalam talian anda.

Sekiranya karya anda dibeli oleh agensi, jenama, atau pengguna lain di Foap, anda akan mendapat bayaran - tetapi anda akan berkongsi keuntungan dengan Foap 50/50.

Oleh itu, jika Foap menjual foto dengan harga $ 10, anda akan mendapat menghasilkan $ 5. Tetapi satu foto dapat menjual lebih dari sekali, yang merupakan nilai tambah yang bagus.

 Anda juga boleh menyerahkan foto ke projek tertentu (Foap memanggil mereka Misi) untuk peluang dibayar ratusan untuk foto anda.

Aplikasi Buat Duit Percuma #15
Google Opinion Rewards


Pembaca yang dihormati, ini untuk anda.

Disokong oleh enjin carian paling popular di dunia, Google Opinion Rewards adalah mesti dimuat turun bagi mereka yang ingin mendapat keuntungan daripada ketagihan telefon pintar mereka - dan dibayar untuk mendapat pendapat.

Begini cara kerjanya: Muat turun aplikasi tinjauan dan lengkapkan tinjauan pendek mengenai semua perkara dari hotel hingga rancangan TV hingga peniaga bila-bila masa anda mempunyai masa lapang. 

Berfikirlah sebentar di bank, menunggu bas, malah di bilik mandi. Anda akan dibayar dengan kredit Google Play atau melalui Paypal untuk setiap tinjauan yang anda lengkapkan. Bayaran antara $ 0.10 hingga $ 1 setiap tinjauan.

Aplikasi Buat Duit Percuma #16
iPoll


Aplikasi penghasilan wang tinjauan berbayar yang lain, iPoll agak kurang teknologinya daripada rakannya dari Google.

Muat turun aplikasinya dan berikan beberapa maklumat peribadi untuk memulakan.

Kemudian selesaikan misi, seperti mengunjungi kedai dan mengambil gambar atau menguji produk. Atau, diminta membuat tinjauan baru ketika mereka melanda gelombang udara.

Sebaik sahaja anda menyelesaikan misi atau tinjauan anda, kunjungi iPoll.com untuk mendapatkan wang tunai.

Walaupun, untuk bersikap adil, anda sebenarnya tidak memperoleh wang tunai. Sebaliknya, anda memperoleh ganjaran seperti kad hadiah, batu syarikat penerbangan, dan seumpamanya. 

Tetapi jika anda ' adalah pembeli yang besar atau sering melakukan perjalanan, ia mungkin bernilai.

Aplikasi Buat Duit Percuma #17
Acorns


Sekiranya anda ingin melabur lebih banyak dalam aplikasi menjana wang anda, cubalah Acorns.

Muat turun aplikasi pelaburan robo dan pautkan akaun bank anda.

Dengan setiap pembelian, Acorns akan meningkat hingga dolar seterusnya dan secara automatik melaburkan pertukaran ganti anda menjadi portfolio ETF, yang dipelbagaikan dalam stok dan bon 7.000 ditambah. Anda juga boleh mendaftar untuk pelaburan berulang dengan Acorns. 

Melabur hanya $ 5 / hari dan menyaksikan portfolio anda berkembang.

Perlu diingat bahawa Acorns mengenakan yuran $ 1 / bulanan, jadi pertimbangkan pendapatan anda. 

Tetapi dengan itu, anda akan mendapat portfolio yang pelbagai, pengimbangan semula automatik, sokongan pelaburan dari pasukan sokongan Acorns, dan akses mudah alih ke semua akaun anda.

Dan jika anda benar-benar menjadi peminat Acorns, anda juga boleh mencuba tawaran syarikat yang lain: Acorns Later, IRA, dan Acorns Spend, akaun cek dan kad debit.

Aplikasi Buat Duit Percuma #18
Slide Joy


Iklan ada di mana-mana. Mengapa tidak juga telefon bimbit anda? Slidejoy membayar harta tanah utama yang merupakan kunci skrin telefon anda. (Adakah anda tahu rata-rata pengguna iPhone membuka kunci telefonnya 80 kali sehari?)

Begini cara kerjanya. Setelah mendaftar dan memasang Slidejoy, anda akan mula melihat iklan di skrin kunci anda.

Anda kemudian boleh meleret ke kiri untuk mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai iklan, geser ke kanan untuk pergi ke skrin utama anda, atau geser ke lihat lebih banyak iklan.

Untuk setiap sapu, anda akan mendapat 'Karat', yang akan dikreditkan ke akaun anda pada keesokan harinya. Dapatkan 1,000 'Karat' dan dapatkan $ 1.

Slidejoy membayar melalui Paypal atau dengan kad hadiah kepada pelbagai peruncit. Fikirkan: Amazon, Google Play, dan Walmart. Tambahan lain?

Anda juga boleh menyumbangkan pendapatan anda ke badan amal kegemaran anda. Slidejoy memanggil pengguna aplikasi ini sebagai Wira, yang harus kita katakan, adalah tepukan bagus di bahagian belakang.

Dan anda tertanya-tanya adakah aplikasi ini menghabiskan bateri anda, jawapan syarikat itu adalah no yang sangat gemilang.

Aplikasi Buat Duit Percuma #19
Sweatcoin


Keluar untuk bersenam boleh menjadi sukar. Tetapi muat turun aplikasi Sweatcoin, dan perhatikan motivasi anda.

Lagipun, aplikasi ini membayar anda untuk langkah yang anda ambil. Tetapi pendedahan penuh: Anda dibayar dalam cryptocurrency, mata wang digital. ( Fikirkan: Bitcoin.)

Begini cara kerjanya. Muat turun aplikasi Sweatcoin, dan teruskan berjalan di telefon anda di latar belakang setiap masa.

Kemudian, bergerak. Anda akan mendapat 0.95 Sweatcoins untuk setiap 1,000 langkah yang anda ambil. 

Setelah anda memperoleh sejumlah Sweatcoins , anda boleh menebusnya dengan barang-barang seperti kelas yoga anti-graviti (ya, itu masalah), Apple Watch, iPhone, malah percutian.

Tetapi inilah masalahnya: Sebilangan besar item akan menelan belanja kira-kira 20,000 Sweatcoins. Sekiranya anda berjalan 10,000 langkah / hari, anda akan memperoleh 9.5 Sweatcoins. 

Berjalan 10,000 langkah setiap hari dan masih memerlukan anda hampir enam tahun untuk memperoleh 20,000 Sweatcoin.

Jadi aplikasi ini benar-benar untuk penggerak dan penggoncang yang serius, bukan peminat kecergasan kasual.

KESIMPULAN

Kami harap korang suka senarai aplikasi buat duit percuma dalam artikel ni. Harapan kami adalah anda dapat jana pendapatan sampingan dengan aplikasi-aplikasi ni.

Anda kena cekal untuk buat RM10 pertama anda dan mulakan langkah seterusnya untuk kejar target anda supaya anda dapat buat duit secara percuma dengan aplikasi yang kami senaraikan ni.

No comments:

Forex Signals - Best Forex Trading Signals (Updated Daily)

8:24 pm Monday,  12 February 2024   (MYT) XAUUSD SELL @ 2021.7 SL : 2023.55 TP : 2018.9 SIGNAL ALERT >> TELEGRAM PROF DUIT