Monday 27 April 2020

25 Apps Buat Duit - RM100 Sehari dalam 24 Jam

Korang tercari-cari apps buat duit?

Kalau korang nak tahu ada banyak apps yang boleh buat duit.

Senang je nak cari apps buat duit ni, tapi tak semua apps tu betul-betul bayar lepas korang buat apa yang diorang nak.

Baca : (MENJADI) Kerja Sambilan Dari Rumah RM2,200+ Sebulan

Kami dah kumpulkan senarai apps buat duit untuk korang dalam artikel ni.

Baca sampai habis supaya korang dapat buat sampai RM100 sehari dalam hari pertama korang install apps tu.

Lepas ni korang tak payah pening kepala nak cari cara buat duit online ni. Mudah saja.

Baca : Kerja Part Time Gaji Hari - RM100+ Dalam 24 Jam

Korang ingin memperoleh sejumlah wang tambahan dengan membuat tinjauan berbayar atau melakukan pekerjaan simple dalam talian yang kecil?

Oleh itu, pertama sekali anda perlu mencari platform yang betul.

Dalam artikel ini, saya akan menunjukkan kepada anda 25 laman web tinjauan berbayar terbaik di Malaysia.

Semuanya sah dan akan memudahkan anda memulakan, atau bergabung dengan beberapa laman web hebat sekiranya anda sudah mengambil tinjauan berbayar.

Sekiranya anda tidak tinggal di Malaysia, anda boleh melihat senarai laman tinjauan terbaik di negara lain.

Baca : Kenapa Korang Tak Kaya? - Sebab No. 1 Susah Nak Kaya

Bagaimana menjana pendapatan paling banyak?

Untuk mendapatkan peluang paling banyak untuk menjana pendapatan, lebih baik anda daftar dengan beberapa laman web.

Selalunya laman web yang berlainan mempunyai peluang yang berbeza di Malaysia, dan dengan bergabung lebih banyak lagi, anda tentu akan mempunyai lebih banyak peluang untuk menjana pendapatan.

Baca : Cara Memulakan Perniagaan Sendiri - RM3,000+ Sebulan

Saya cadangkan untuk menyertai 5-7 laman web untuk permulaan jika anda belum pernah melakukan tinjauan berbayar sebelumnya. Setelah anda mengetahui laman web ini , kemudian anda boleh mula menyertai lebih banyak lagi.

Petua kecil untuk mendapatkan tambahan adalah dengan menyedari bahawa beberapa platform dalam senarai di bawah ini tidak hanya menawarkan tinjauan berbayar. Mereka juga menawarkan cara lain untuk memperoleh duit online ni.

Baca : Cara Simpan Duit Kahwin Setahun (RM18,000 Dalam 6 Bulan)

Oleh itu, anda boleh, misalnya, memperoleh dengan mengambil tawaran dalam talian, melakukan tugas mikro/simple/mudah dalam talian, menonton video, memuat turun aplikasi, mengklik iklan, berbual, bermain permainan, dan banyak lagi.

Pastikan untuk menggunakan beberapa pilihan lain juga, kerana ia benar-benar dapat meningkatkan pendapatan anda.

Apps Buat Duit #1
# 1 - Toluna Influencers Malaysia


Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah, produk
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Toluna Influencers adalah laman tinjauan di seluruh dunia yang sangat popular. Ia mempunyai laman web di banyak negara dan dalam banyak bahasa. Ia juga mempunyai laman web khas untuk Malaysia yang semestinya patut dikunjungi.

Ini adalah platform yang terutama menawarkan tinjauan berbayar sebagai cara menjana pendapatan. Itu menjadikannya mudah dan senang digunakan, dan menawarkan sejumlah tinjauan yang baik. Anda juga berpeluang memperoleh sedikit tambahan dengan membuat kandungan di platform yang ahli lain boleh berinteraksi dengan, dan secara berkala menjalankan pertandingan percuma.

Di Toluna, anda boleh dibayar melalui PayPal atau memilih dari sejumlah besar kad hadiah yang berbeza. Secara keseluruhan, pasti laman web yang mesti anda periksa sama ada anda tinggal di Malaysia.

Baca : Cara Daftar Dropship Di Shopee Online

Apps Buat Duit #2
# 2 - Viewfruit Malaysia


Kaedah pembayaran: PayPal
Pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
Viewfruit mempunyai panel tinjauan khusus hanya untuk Malaysia, dan ia mempunyai peluang yang baik untuk menjana pendapatan di sini. Sangat mudah digunakan, dan sebaik sahaja anda mendaftar, anda akan mula menerima jemputan e-mel untuk tinjauan.

Baca : Duit Masuk Akaun Tanpa Modal - RM131.10 dalam 24 Jam

Selain mengambil tinjauan berbayar, anda juga dapat berinteraksi dengan ahli lain, memilih dalam tinjauan cepat, membuat tinjauan pendapat, dan memperoleh dengan mengajak rakan untuk bergabung. Viewfruit juga mempunyai aplikasi yang memudahkan untuk memperoleh sedikit wang di mana sahaja.

Anda boleh dibayar melalui PayPal, dan ia mempunyai ambang pembayaran yang rendah yang tidak akan memakan waktu lama jika anda secara aktif mengambil bahagian dalam tinjauan yang anda tawarkan.

Baca : Cara Buat Duit Dengan Menulis Review
Apps Buat Duit #3
# 3 - Univox Community


Kaedah pembayaran: PayPal, Visa / Master prabayar, kad hadiah
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Univox Community bukan sahaja laman web tinjauan berbayar tetapi juga mempunyai aplikasi yang mesra pengguna. Oleh itu, jika anda ingin memperoleh sejumlah wang tambahan dalam talian melalui aplikasi di Malaysia, ini adalah pilihan yang bagus.

Baca : Jana Pendapatan Sampingan Tanpa Modal - RM1000 Sebulan

Selain menjana pendapatan dengan mengikuti tinjauan, anda juga dapat mengambil bahagian dalam pertandingan percuma dan ia mempunyai tahap keahlian di mana anda naik peringkat hanya dengan aktif dan ini dapat memberikan beberapa faedah besar.

Tepat semasa anda bergabung, anda perlu memperoleh $ 25 untuk mendapatkan penghasilan anda. Tetapi apabila anda mendapat tahap keahlian yang lebih tinggi, anda boleh mendapatkan penghasilan anda apabila anda telah memperoleh $ 10. Dan anda mendapat bonus bonus $ 2 dengan mendaftar dan mematuhi e-mel anda.

Baca : Cara Buat Duit Untuk Pelajar Sekolah (RM100 Sehari Dalam 24 Jam)

Apps Buat Duit #4
# 4 - Valued Opinions


Kaedah pembayaran: Kad hadiah, sumbangan amal
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Valued Opinions mempunyai panel tinjauan sendiri hanya untuk Malaysia dan sangat mudah digunakan. Setelah anda menjadi ahli, anda dapat melihat tinjauan mana yang tersedia untuk anda.

Mungkin memerlukan sedikit masa setelah anda bergabung sebelum anda dapat melihatnya di dalam panel, jadi periksa kembali secara berkala. Selain tinjauan berbayar, kadang-kadang anda dapat mencari kajian atau kumpulan fokus yang lebih besar yang boleh anda sertai juga.

Anda boleh dibayar apabila anda memperoleh $ 10 dan anda dapat memperoleh penghasilan anda dalam kad hadiah atau menderma kepada badan amal.

Baca : Buat Duit Dengan Shopee - RM10,000 Kedai Baru 3 Bulan

Apps Buat Duit #5
# 5 - ySense


Kaedah pembayaran: PayPal, Payoneer, Skrill, kad hadiah
Pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
ySense dulu dipanggil ClixSense tetapi kini telah dijenamakan semula. Ini adalah laman tinjauan yang tersedia untuk hampir semua negara, termasuk Malaysia. Ia memberikan banyak pilihan tinjauan harian. Kadang-kadang anda perlu mengklik beberapa kali untuk mencari tinjauan yang anda layak, tetapi tidak memerlukan masa yang lama untuk diperiksa, sama ada anda layak mengikuti tinjauan atau tidak.

Baca : 19 Kerja Mudah Gaji Besar - RM4,000 Sebulan

Perkara yang hebat tentang ySense (aka ClixSense) ialah ia juga menawarkan anda untuk menjana tugas melalui Gambar Kelapan. Oleh itu, walaupun anda tidak mempunyai banyak tinjauan, tugas-tugas ini akhirnya dapat memberi anda beberapa penghasilan tambahan yang bagus. Anda juga dapat memperoleh dengan mengambil tawaran, dan dapatkan bonus harian dengan melakukan aktiviti tertentu setiap hari.

ySense dibayar melalui PayPal, Payoneer, Skrill, dan kad hadiah. Bila anda dapat memperoleh penghasilan anda bergantung pada hadiah yang anda pilih tetapi ia bermula pada $ 5, yang dapat dicapai dengan cepat.

Baca : Cara Buat Duit Dengan Fingo (Panduan Lengkap)

Apps Buat Duit #6
# 6 - Your Voice / OpinionWorld Malaysia


Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah
Ambang pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
Your Voice adalah nama panel ini di Malaysia, tetapi di negara lain, syarikat di belakang dikenali sebagai OpinionWorld.

Baca : Alahai Senangnya Jual di Shopee, RM1,100 Sebulan Kerja Tak Sampai Sejam Sehari!

Ia mempunyai banyak tinjauan yang tersedia, dan mudah digunakan kerana anda hanya perlu mendaftar dan kemudian akan mula menerima jemputan e-mel.

Ambang pembayaran rendah kerana anda sudah boleh dibayar apabila anda memperoleh $ 5. Anda boleh dibayar melalui PayPal atau kad hadiah.

Baca : Kenapa Korang Tak Kaya? - Sebab No. 1 Susah Nak Kaya

Apps Buat Duit #7
# 7 - Timebucks


Kaedah pembayaran: Bitcoin, Skrill, AirTM, Payeer, Transfer Bank, Neteller
Ambang pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Timebucks adalah tinjauan dan laman GPT yang menarik dan berbeza. Ia terdapat di Malaysia, dan yang menjadikan laman web ini bagus adalah di mana sahaja anda tinggal, anda akan sentiasa dapat mencari cara untuk menjana pendapatan di sini.

Baca : Cara Buat RM100 Sehari Di Marketplace Facebook - Cara Dapat Sale Banyak Di Media Sosial

Timebucks, tentu saja, menawarkan tinjauan berbayar, tetapi ia juga mempunyai banyak cara lain untuk menjana pendapatan, jadi jika anda tidak mendapat banyak tinjauan, pastikan untuk melihat beberapa kaedah penghasilan lain. Anda boleh, misalnya, peroleh dengan menonton video, dengan menonton kandungan dalam talian, dengan mengklik iklan, tugas media sosial, menonton tayangan slaid, cryptocurrency perlombongan, dan ia mempunyai cabutan wang harian percuma yang boleh anda sertai.

Sebilangan kaedah menjana memberi ganjaran yang lumayan, sementara yang lain tidak akan memberi anda ganjaran yang sangat tinggi. Tetapi akan selalu ada kaedah penghasilan yang tersedia, jadi atas sebab itu, anda tetap boleh menjadi ahli jika anda sedikit sabar.

Baca : 3 Cara Cepat Buat Duit Dengan Youtube Walaupun Subscriber Anda Sedikit

Timebucks membayar melalui Bitcoin, Skrill, AirTM, Payeer, Transfer Bank, atau Neteller, dan anda boleh dibayar setelah anda mencapai $ 10.

Apps Buat Duit #8
# 8 - PrizeRebel 


Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah
Ambang pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
PrizeRebel adalah laman tinjauan yang hebat. Di Malaysia, ia tidak akan memberi anda akses ke sejumlah besar tinjauan berbayar, tetapi anda akan dapat menjumpainya melalui dinding tawaran. Selain itu, anda boleh menjana pendapatan dengan menonton video, mengambil tugas Gambar Lapan, memuat turun aplikasi, mengambil bahagian dalam peraduan dan banyak lagi.

Baca : RM100+ Pada Hari Pertama - Cara Nak Dapat Duit Dalam Sehari

Sekiranya anda hanya berminat untuk membuat tinjauan dan tidak ada kaedah penghasilan lain, ini mungkin bukan laman web yang tepat untuk anda, kerana anda perlu menggunakan beberapa pilihan lain untuk benar-benar menjana wang di PrizeRebel di Malaysia kerana aksesnya yang terhad memberikan tinjauan di sini. Tetapi jika anda berminat dengan ini, ia pasti merupakan laman web yang patut dikunjungi.

PrizeRebel membayar melalui PayPal (yang merupakan kaedah pembayaran kegemaran saya di laman web tinjauan), atau anda boleh memilih untuk dibayar dengan kad hadiah. Anda boleh dibayar apabila anda memperoleh $ 5.

Baca : 99% Jadi - Rahsia Menjadi Kaya Sejak Zamak Berzaman

Apps Buat Duit #9
# 9 - Surveytime 


Kaedah pembayaran: PayPal
Pembayaran: Tiada had

Ringkasan ringkas:
Surveytime mungkin merupakan salah satu laman web survey pembayaran paling pantas yang terdapat di Malaysia, kerana anda akan memperoleh pendapatan anda dengan segera setiap kali anda menyelesaikan survey.

Baca : RM100 Sehari - Buat Duit Dengan Handphone Tanpa Modal

Anda hanya perlu sedar bahawa dalam proses penyertaan, anda harus mengisi tinjauan profil. Setelah melakukan ini, anda akan mendapat akses ke senarai tinjauan yang tersedia yang dikemas kini secara berkala. Anda tidak akan memenuhi syarat untuk semuanya tetapi ia mempunyai jumlah yang baik dan anda mendapat $ 1 untuk setiap tinjauan - tidak kira berapa lama tinjauan jadi untuk tinjauan pendek itu adalah hadiah yang sangat baik.

Seperti yang telah disebutkan, pendapatan anda akan segera ditransfer apabila anda menyelesaikan tinjauan dan anda memperoleh pendapatan melalui PayPal.

Baca : Gaji Youtuber 1000 Subscriber - Hmm..Banyak Ni Rupanya

Apps Buat Duit #10
# 10 - Surveyeah Malaysia


Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah Amazon
Pembayaran: $ 10

Baca : Cara Dropship Shopee - RM3,049+ Sebulan - Step By Step Guide

Ringkasan ringkas:
Surveyeah mempunyai panel tinjauan khusus hanya untuk Malaysia. Sangat mudah digunakan kerana anda hanya perlu mendaftar dan kemudian anda akan menerima jemputan e-mel apabila ada tinjauan yang tersedia.

Anda hanya perlu memastikan untuk tidak bergabung dengan Surveyeah sebagai satu-satunya laman tinjauan kerana mempunyai jumlah tinjauan dalam talian yang cukup terhad untuk Malaysia. Oleh itu, anda memerlukan kesabaran untuk mengumpulkan wang yang cukup tetapi kerana sangat mudah digunakan dan disertainya, tidak memerlukan banyak usaha tambahan dan, oleh itu, dapat menjadi sangat baik untuk bergabung sebagai laman web tambahan.

Anda boleh dibayar secara tunai melalui PayPal setelah anda memperoleh $ 10 atau anda dapat memperoleh pendapatan dalam kad hadiah Amazon.

Apps Buat Duit #11
# 11 - GrabPoints

Kaedah pembayaran: PayPal, Skrill, kad hadiah
Pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
GrabPoints adalah laman GPT dengan banyak cara untuk mendapatkan sedikit wang tambahan di Malaysia. Anda boleh, misalnya, memperoleh dengan membuat tinjauan, memuat turun aplikasi, mengambil tawaran dan banyak lagi.

Ganjaran untuk masa anda cukup tinggi di GrabPoints berbanding dengan banyak laman web lain. Anda hanya perlu sedar bahawa memerlukan sedikit kesabaran untuk mencari tinjauan yang anda layak. Tetapi jika anda mempunyai kesabaran itu, ia memberikan ganjaran yang sangat baik.

Anda dapat memperoleh pendapatan secara tunai melalui PayPal apabila anda memperoleh $ 5 dan anda juga boleh memilih untuk dibayar dalam kad hadiah dan ia mempunyai banyak pilihan.

Apps Buat Duit #12
# 12 - Superpay.me

Kaedah pembayaran: PayPal, Skrill, kad hadiah Amazon, Bitcoin
Pembayaran: $ 1

Ringkasan ringkas:
Superpay.me kebanyakannya mempunyai tinjauan berbayar, tetapi ia juga mempunyai beberapa tawaran berbayar lain yang boleh anda lakukan. Anda boleh bergabung di mana sahaja anda tinggal, yang bermaksud anda tentu juga boleh bergabung dari Malaysia.

Pada mulanya, laman web ini agak membingungkan untuk digunakan, dan anda sering harus bersabar untuk mencari tinjauan yang anda layak.

Sebabnya masih ada dalam senarai ini kerana ia mempunyai banyak pilihan, ia mempunyai peraduan tunai percuma yang hebat, dan satu perkara yang sangat menarik ialah anda boleh mendapat pembayaran apabila anda telah memperoleh $ 1. Oleh itu, adalah mungkin untuk mencapai ambang pembayaran sangat cepat. Anda boleh dibayar melalui PayPal, Skrill, kad hadiah Amazon dan Bitcoin.


Apps Buat Duit #13
# 13 - Rewards1 

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah, ganjaran tersuai
Pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
Rewards1 bukan salah satu laman GPT yang paling terkenal di Malaysia tetapi sebenarnya mempunyai pilihan yang sangat baik jika anda meluangkan masa untuk belajar bagaimana menggunakannya dengan betul.

Anda boleh menjana pendapatan dengan mengikuti tinjauan, menonton video, mengambil tawaran, menjemput rakan, dan semakin aktif, semakin banyak faedah yang anda dapat melalui sistem tahap keahlian mereka.

Anda boleh mendapatkan penghasilan anda apabila anda memperoleh $ 5 dan mendapatkannya melalui PayPal atau memilih antara banyak kad hadiah atau kod permainan yang berbeza.

Apps Buat Duit #14
# 14 - TGM Panel

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
TGM Panel mempunyai panel tinjauan sendiri hanya untuk Malaysia, jadi walaupun anda tidak dapat menemui sejumlah besar tinjauan di sini, ia tetap bernilai kerana semua tinjauan relevan dan platformnya mudah digunakan.

Anda akan mendapat jemputan melalui e-mel apabila terdapat tinjauan baru tetapi anda juga boleh log masuk ke platform untuk melihat senarai tinjauan yang tersedia.

Anda boleh mendapatkan pendapatan anda sebagai wang tunai atau kad hadiah setelah anda memperoleh $ 10.

Apps Buat Duit #15
# 15 - WowApp

Kaedah pembayaran: PayPal, transfer bank, kredit mudah alih, derma amal
Pembayaran: Tiada had

Ringkasan ringkas:
WowApp adalah laman web yang menarik dan anda boleh mengaksesnya di semua peranti. Pada mulanya, ini mungkin sedikit membingungkan kerana semua pilihan yang ada, tetapi ini juga bermaksud anda dapat menjana pendapatan dengan banyak cara.

Anda boleh, misalnya, memperoleh dengan membuat tinjauan, mengambil tawaran, bermain permainan, dengan menelefon atau berbual, ia memberi wang tunai di banyak kedai dalam talian di Malaysia, anda boleh dibayar untuk membaca berita, dan banyak lagi.

Ia mempunyai banyak kaedah pembayaran dan banyak cara untuk menjana seperti yang anda lihat. Oleh itu, tidak kira pilihan anda, anda mungkin akan mendapat pilihan yang baik di sini.

Apps Buat Duit #16
# 16 -  Online Panel NET

Kaedah pembayaran: PayPal
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Online Panel NET mempunyai beberapa cara untuk menjana pendapatan dan menawarkan banyak tinjauan dalam talian untuk Malaysia.

Anda juga boleh menjana pendapatan dengan melakukan tugas mikro, mengambil tawaran, memuat turun aplikasi, dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, cara terbaik untuk memperoleh pendapatan di Malaysia adalah dengan membuat tinjauan.

Setelah anda memperoleh $ 10, anda boleh mendapatkan pembayaran dan satu-satunya kaedah pembayaran yang ditawarkan oleh  Online Panel NET adalah PayPal.


Apps Buat Duit #17
# 17 - Mobrog Malaysia

Kaedah pembayaran: PayPal, Skrill
Pembayaran: $ 6.25

Ringkasan ringkas:
Mobrog adalah laman tinjauan yang sangat mudah digunakan dan ia juga mempunyai aplikasi sehingga anda dapat memperoleh penghasilan dalam perjalanan. Anda boleh mendaftar, dan kemudian anda akan menerima e-mel apabila terdapat tinjauan baru yang tersedia atau menerima pemberitahuan melalui aplikasi .

Mobrog mempunyai laman web yang berasingan untuk Malaysia dan satu-satunya cara yang boleh anda perolehi di sini adalah dengan membuat tinjauan.

Ini tidak menawarkan seberapa banyak tinjauan seperti laman web di atas senarai ini, dan anda sering tidak memenuhi syarat untuk tinjauan yang tersedia. Kerana sangat mudah digunakan, dan kerana tidak memerlukan banyak masa untuk menjadi ahli dari laman web ini dan klik jemputan tinjauan, namun, masih terdapat dalam senarai ini dan pastinya laman web yang patut dipertimbangkan.

Apps Buat Duit #18
# 18 - YouGov Malaysia

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah, sumbangan amal
Pembayaran: Bergantung pada ganjaran

Ringkasan ringkas:
YouGov mempunyai laman tinjauan tempatan di banyak negara, dan juga mempunyai laman web untuk Malaysia.

Anda hanya boleh menjana pendapatan dengan mengambil tinjauan berbayar, tetapi jumlah ini menawarkan jumlah yang cukup baik. Sebilangan besar tinjauan menarik dan berkaitan dengan topik semasa dan relevan. Oleh itu, ia adalah platform yang bagus untuk menjadi ahli, jika anda ingin mempunyai pendapat yang didengar mengenai topik penting.

YouGov menawarkan beberapa kaedah pembayaran yang berbeza untuk Malaysia. Anda boleh dibayar secara tunai melalui PayPal, mendapatkan kad hadiah, kredit mudah alih, atau menderma kepada badan amal. Apabila anda boleh mendapatkan ganjaran anda bergantung pada jenis ganjaran yang anda mahu. laman tinjauan yang sangat mesra pengguna dengan tinjauan yang bagus dan menarik.

Apps Buat Duit #19
# 19 - FeaturePoints

Kaedah pembayaran: PayPal, Bitcoin, kad hadiah
Pembayaran: $ 1

Ringkasan ringkas:
FeaturePoints adalah laman web yang sangat mudah digunakan dan anda boleh menyertainya mencari beberapa peluang di sini dari Malaysia, walaupun tidak semestinya memberi anda peluang setiap hari.

Anda dapat mengambil tinjauan, menonton video, dan mengunduh aplikasi. Beberapa pilihan hanya tersedia melalui aplikasi FeaturePoints, jadi pastikan juga mendapatkannya jika anda memutuskan untuk bergabung.

Ambang pembayaran sangat rendah kerana anda dapat memperoleh penghasilan anda apabila anda memperoleh $ 1. Anda boleh dibayar secara tunai melalui PayPal, dalam Bitcoin, atau dalam kad hadiah. Sekiranya anda menyertai pautan di bawah, anda akan mendapat 50 point join bonus.

Apps Buat Duit #20
# 20 - Panel LifePoints Malaysia

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah, produk
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
LifePoints Panel adalah salah satu laman tinjauan terbaru Malaysia. Ia dilancarkan selepas penggabungan GlobalTestMarket dan MySurvey. Oleh itu, jika anda pernah menjadi ahli salah satu laman web ini, LifePoints mungkin kelihatan biasa bagi anda.

Selepas pelancaran yang merupakan permulaan kesulitan teknikal tetapi secara keseluruhan ia adalah laman tinjauan yang sangat mudah digunakan. Anda hanya mendaftar dan kemudian menunggu jemputan tinjauan melalui e-mel. Ini bukan laman web yang mempunyai tinjauan paling dalam talian tetapi mempunyai laman web yang layak jumlah.

Setelah memperoleh $ 10, anda boleh meminta pembayaran. Ambang pembayaran yang tepat bergantung pada ganjaran yang anda pilih.

Apps Buat Duit #21
# 21 - Ebuno

Kaedah pembayaran: PayPal
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Ebuno adalah laman GPT yang agak baru - ia bermula sebagai laman tinjauan semata-mata tetapi kini anda mempunyai beberapa cara lain untuk mendapatkan sedikit wang tambahan dalam talian di Malaysia juga.

Selain mengambil tinjauan berbayar, anda boleh mengundang rakan, bermain permainan, mengambil bahagian dalam peraduan, mengambil tawaran, dan mendapatkan duit syiling percuma beberapa kali sehari.

Setelah anda mencapai $ 10, anda dapat memperoleh pendapatan anda secara tunai melalui PayPal.

Apps Buat Duit #22
# 22 - Triaba

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah
Pembayaran: $ 10

Ringkasan ringkas:
Triaba adalah laman tinjauan yang sangat mudah digunakan. Satu-satunya cara yang boleh anda perolehi di sini adalah dengan membuat tinjauan, tetapi itulah sebabnya sangat mudah untuk dimulakan. Ia mempunyai laman web yang berasingan untuk Malaysia. Setelah anda mendaftar ke atas, anda akan menerima e-mel, apabila terdapat tinjauan baru yang tersedia.

Ia tidak mempunyai tinjauan setiap hari dan kadang-kadang tidak setiap minggu. Tetapi sebagai laman web tambahan, sangat senang untuk bergabung, kerana anda tidak perlu log masuk ke laman web ini untuk memeriksa tinjauan, tetapi anda hanya boleh menunggu e-mel jemputan.

Triaba hanya menawarkan PayPal sebagai kaedah pembayaran, dan anda boleh meminta pembayaran apabila anda memperoleh sekitar $ 10.

Apps Buat Duit #23
# 23 - Zaoree

Kaedah pembayaran: PayPal, pindahan wang melalui bank
Pembayaran: $ 3.40

Ringkasan ringkas:
Zaoree adalah laman GPT baru dan ini memberi anda beberapa cara untuk menjana pendapatan. Walau bagaimanapun, ia sangat berbeza dengan kebanyakan laman web GPT dan tinjauan lain yang boleh anda sertai di Malaysia.

Ia berfungsi sebagai mesin pencari. Oleh itu, untuk menjana pendapatan, anda perlu mencarinya. Dengan melakukan ini, anda akan diberikan beberapa pilihan penghasilan seperti menonton video, mengambil tinjauan dan banyak lagi. Oleh itu, ia boleh menjadi jenis laman web yang menarik dan berbeza untuk periksa tetapi bersiaplah untuk menjadi sedikit sabar untuk memperoleh.

Ambang pembayaran hanya $ 3.40 dan anda boleh dibayar melalui PayPal atau pindahan wang melalui bank.

Apps Buat Duit #24
# 24 - CashKarma

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah
Pembayaran: $ 5

Ringkasan ringkas:
CashKarma sedikit berbeza daripada kebanyakan laman web lain dalam senarai ini kerana ia adalah aplikasi, jadi anda hanya dapat menggunakannya di telefon bimbit.

Ini bukan laman web yang paling berkesan untuk diperoleh di Malaysia, tetapi merupakan aplikasi yang mudah digunakan semasa dalam perjalanan. Anda boleh menjana pendapatan dengan mengambil tinjauan, mengambil tawaran, mendapatkan lencana bonus, menonton treler video, dan banyak lagi.

Ia mempunyai banyak pilihan ganjaran dan pembayaran bermula pada $ 5 untuk kad hadiah Amazon. Untuk pembayaran PayPal, anda harus memperoleh $ 10 untuk mendapatkan bayaran yang dapat sedikit menanggung kesabaran di CashKarma.

Apps Buat Duit #25
# 25 - Surveyon 

Kaedah pembayaran: PayPal, kad hadiah
Pembayaran: $ 2

Ringkasan ringkas:
Surveyon adalah panel tinjauan Asia, dan ia mempunyai peluang yang baik di Malaysia. Mudah digunakan, dan oleh itu, layak didaftarkan. Mengambil tinjauan berbayar adalah satu-satunya cara untuk memperoleh pendapatan di platform, tetapi anda juga boleh memilih dalam tinjauan pantas, atau buat sendiri. Anda tidak akan mendapat bayaran untuk ini.

Anda boleh dibayar melalui PayPal atau kad hadiah di Surveyon. Ambang pembayaran tepat bergantung kepada ganjaran yang anda pilih, tetapi pembayaran terendah yang anda dapat hanya $ 2, yang benar-benar hebat.

PENUTUP 

Haa, korang dah register belum ikut link yang kami beri tu, nanti korang akan dapat special bonus point kalau register ikut link kami kasi tu.

Inilah 25 apps buat duit yang kami sempat kumpulkan untuk korang mula buat duit secara online dengan cepat.

Kami nak bantu anda jana pendapatan sampingan, jadi korang sendirilah kena usaha install apps buat duit tu dan mulakan langkah jana pendapatan dengan apps tu. Selamat Mencuba!

No comments:

Forex Signals - Best Forex Trading Signals (Updated Daily)

8:24 pm Monday,  12 February 2024   (MYT) XAUUSD SELL @ 2021.7 SL : 2023.55 TP : 2018.9 SIGNAL ALERT >> TELEGRAM PROF DUIT